Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

A Rallye2-es Bajnokság abszolút kilencedik és az 5-ös kategória második helyén zárta a 2016-os Iseum Rallye-t a Sajtós - Older páros. A srácok nagyon sokat küzdöttek a nem ide való futóművel, de a nézők hiánya is hasonlóan bosszantotta őket.

Aszfalt futóművel mentek Szombathelyen, mert nem érkezett meg az autóhoz rendelt murva szett, így az egyetlen dolog, amit a csapat tehetett, hogy megemelte az autót. Sajnos ez kevés volt, hiszen túl kemény volt a futómű és mindenhol nagyon pattogott a kerék, így nagyon kevés volt a tapadás. Ettől függetlenül jó volt menni az autóval, de ez a futómű nem ezekre a pályákra való volt. Az autó egyébként tökéletesen működött, semmilyen technikai jellegű probléma nem volt vele. Ezt az autót arra találták ki, hogy versenyezzen.

"A pályák tetszettek, de nem sikerült úgy menni rajtuk ezzel a futóművel, ahogyan azt szerettük volna. A legnagyobb bajunk a féktávokkal volt, hol túl korán, hol pedig túl későn fékeztem, és ez nagyon sok időnkbe került" - értékelte a versenyt Sajtós Dénes a pilóta.

160526 sajtos n 2

A verseny előtt összesen 12 kilométert sikerült tesztelniük, és ez nagyon kevés volt, de a tényeket nézve azért az idők elfogadhatók. Érzésre meg voltak elégedve az új Hankook gumikkal is, de nincs sok hasonítási alapjuk nincs, hiszen nem mentek a más fajtával.

Sokszor álltak a rajt előkészítőbe a srácok, mert valaki beesett, de ezért nem hibáztatnak senkit. Viszont a rendezvénnyel kapcsolatban már nincsenek ilyen jó véleménnyel. "Komolyan azt érzem, Magyarországon évről évre rosszabbak a versenyek. Teljesen kizárják a nézőket a pályáról, nagyon messze parkoltatják őket, hogy kilométereket gyalogoljanak és ezt Miskolcon nézőként a saját bőrömön is észleltem, pedig mindenhol nagyon sok parkolóhely van. Ezért nincsenek nézők a pálya szélén és ez versenyzőként nagyon rossz érzés. Ez minden azért van, hogy a rendezőség kedvére tudjon forgolódni és pöffeszkedni a pálya szélén" - zárta az értékelést Sajtós Dénes.

A folytatásban a Veszprém Rallye következik, ahová már a szerdai tesztre az új murva futóművel érkezik a csapat.

Köszönjük Partnereinknek: Mirelit Mirsa Zrt., Balogh Szerviz-Trans Kft., Jégszilánk Kft., SZVG-Tools Kft., TMI Magyarország, Zeljenka Vállalkozás Szerszámkészítő és Fémalkatrész Gyártó Kft., Meda-Press Kft., Fiscat Online Pénztárgép, Prior Cash Kft., Kozák Kft., GULF kenőanyagok, Alox Kft., Virtuális Ipari Park Kft., Twolex Kft., GPsped Kft., Honda Heart Club, Bátori Kert-Plusz Kft., Flaute Gold Kft., Bervent Hõ- és Légtechnikai Kft., Röplap Bt., Miklós-Inter Bt., Galvox Felületkezelő Kft., Lajkó Tibor fényező, Selmeczi és Társa Mérnöki Kft., Kereken-Pálya Kft., Bel-Hír Bt., Berger Stanc Kft., Wavecom Informatikai Kft., PSL Hungary Kft., Hardox CNC Kft., Gamma-Modul Kft., KBT Dekor Hungary Kft., White PSL Trans Kft., Hankooktire Motorsport, Autósport és Formula Magazin, LOZANDRO Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., Autóüveg Abrók


Legfrissebb cikkek