Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

Első murvás szereplésére készül Velenczei Ádám. Az Overdose Racing Team pilótája a hétvégi, ISEUM Rallyen teszi próbára először a Mitsubishi Lancer Evo IX R4-t, versenykörülmények között. A fiatal versenyző dolgát nehezíti majd az is, hogy ezelőtt még soha nem versenyzett a szombathelyi pályákon. Szerencséjére Farnadi Ági személyében egy igazán tapasztalt navigátor lesz a segítségére.

Velenczei Ádám: Igaz, nem volt nagy kalandunk Miskolcon, de eléggé csalódott voltam a kiállásunk miatt. Ennek ellenére úgy gondolom, sikerült gyorsan túllépnem a történteken, átértékeltem a dolgokat magamban. A jövőben csak arra fogok figyelni, hogy magunkhoz képest a legtöbbet fejlődjünk futamról futamra.

Ennek az első lépése Szombathely lesz. A soron következő verseny két okból is nehéz lesz: a pályák teljesen ismeretlenek lesznek számomra, valamint ezelőtt még nem is versenyeztem murván. Annak érdekében, hogy egy kicsit megtapasztaljam, milyen is ezen a talajtípuson autózni, a múlt hétvégén elmentünk Ádándra, a 25. Sió-Rally Lóerő Vetélkedőre, rallycross versenyre. Jó lehetőség volt ez arra, hogy a kocsi beállításait is próbálgassuk, amihez nagy segítséget kaptunk Asitól – ez úton is köszönjük neki!

Ádándon nagyon megtetszett a murva, de nem ez volt az egyetlen lehetőség, ahol teszteltünk. Szerdán csapat szinten mentünk el tréningen, csütörtökön pedig a hivatalos teszten is részt fogunk venni. Mi mindent megteszünk tehát azért, hogy 100%-os felkészültséggel álljunk rajthoz a hétvégén, és bízunk benne, hogy ennek meg is lesz az eredménye.

Helyezés tekintetében nincs semmi elvárásom magunkkal szemben, és nem is merek jóslatokba bocsátkozni, hová férhetünk be. Azzal már nagyon boldog lennék, ha épségben célba tudnánk kormányozni a Mitsubishit.

Farnadi Ágnes: Nagyon szeretem a szombathelyi pályákat, habár jelentős eredményt még sosem sikerült elérnem ezen a versenyen. Jó lenne ezt az átkot most megtörni, és sikeresen szerepelni a hétvégén.


Navigátor szempontból könnyebb lesz most a dolgom, mint az előző két futamon. A pilótámnak azonban fel van adva a lecke, hiszen nagy tempóról kell majd nagyon pontos féktávot vennie az adott szakaszokon. Még nem tudni, hogy az időjárás mennyire fog a kegyeibe fogadni bennünket. Habár Ádám jobban örülne egy kis esőnek, én viszont nem szeretnék sarat kaparni az autóról. Emellett Ádámnak arra is figyelnie kell majd, hogy a lehető legjobban terelgesse a kocsit a murván – ő ugyanis korábban még nem versenyzett ilyen talajon. Bízom azonban abban, hogy a tesztek során sikerült ráéreznie erre is. Neki ismét az újdonság erejével fog hatni minden, de én azon leszek, hogy a korábbi évekből származó tapasztalataimmal a lehető legtöbben segítsek neki.

Ádám óvatosan bánik a célok megfogalmazásával, én viszont most is az abszolút 10-ben szeretnék végezni. Nagyon sok függ viszont attól, hogy Ádám, illetve a Mitsubishi, milyen barátságot köt a murvával. Babonából így azt mondom, lőjük be a TOP10-t, a verseny végén pedig majd elárulom, én pontosan hova vártam magunkat.

Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Betonútépítő Zrt.; Absolut Hostess Kft.; Confidenza Csapágyszolgálat; Gulf; Unifilter Kft.; Schönherz Informatikai Stúdió Kft.; Heves Cleaning Kft.; Színesfém Felvásárlás Pásztó PI-AT Metál Kft.; BM KOMP kompresszortechnika; Eftech Kft.;
Max-Transport Bt.; Dynamic Út Kft.; Bolyki Terra Kft.; Euroll Hungária Kft.; Honor Trans-Sped Kft.; Tiszta Víz Üzletház; Pápai Beton Kft.; Salgó polctervező; Suták Krisztián Építési Vállalkozó; Balassa Security Kft., Mipa Hungária Kft., NoGlu Cukrászda


Legfrissebb cikkek