Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

A magyar értékelés abszolút 9. helyén zárta a 11. Eger Rallyet Velenczei Ádám és Farnadi Ágnes. A duónak ez volt az első éles bevetése a Mitsubishi Lancer Evo IX R4-essel, így ez az eredmény csak elégedettséget válthat ki – másból. A fiatal pilóta ugyanis nem teljesen boldog, az egyik szeme sír. Igazi rallyversenyző, aki mindig a maximumra törekszik.

Velenczei Ádám: A verseny kezdetén úgy éreztem, bennem maradt még a ceredi balesetünk. Az első körben még ezt próbáltam kimozogni, ezért nem is úgy jöttek az eredmények, ahogy elvártam volna magamtól. A mátrai pályák nagyon nehezek voltak, ráadásul kaptunk egy defektet és egy intercooler cső is eltörött a kocsiban. Mondhatni, a túlélésre játszottunk, hogy egyben maradjon a Mitsubishi és gond nélkül folytathassuk másnap a menetelést.

A magyar abszolút 12. pozíciójából vártuk a vasárnapi folytatást. Úgy álltunk rajthoz másnap, hogy szeretnénk annyit javítani, hogy beférjünk a TOP10-be. Folyamatosan gyorsultunk, és több bíztató eredményünk is volt. Ha fejben és technikailag is sikerül összeraknunk mindent, akkor a következő futamon már gördülékenyen tud zajlani számunkra az egész versenyhétvége.

Ágival kapcsolatban már a tréningen éreztem, hogy nem lesz gond a közös munkával, és ez most, az első éles bevetésen be is igazolódott. Nagyon sok mindenben tudott nekem segíteni a több éves tapasztalataival. Persze, nem rossz ez az abszolút 9. hely, de az egyik szemem mégis sír, mert lehetett volna ez akár sokkal jobb is. De azzal tisztában vagyok, hogy új az autó, új a közeg és a navigátor személye is, mindent szokni kell, de látom a fejlődés útját, ami plusz motivációt ad nekem a szezonra,   

Farnadi Ágnes: Igen nehéz versenyünk volt: nem csak a pályák tettek próbára bennünket, hanem némi technikai probléma és egy defekt is. Jókor jött így számunkra az etap, mert nem kellett feleslegesen kockáztatnunk, és az utána lévő szervizben a fiúk rendbe is tudták tenni a dolgokat. A második kör eredményei így már egészen bíztatóak voltak.


Úgy éreztem, vasárnap reggel bealudtunk egy kicsit, de a végén igyekeztünk minél többet javítani a helyezésünkön, s ez végül a magyar abszolút értékelés 9. helyét hozta meg számunkra. A verseny előtt azt kértem a pilótámtól, hogy küzdjünk meg a TOP10-be jutásért – ezt elértük, így maximálisan elégedett is vagyok a teljesítményünkkel.

A hangulat most is nagyon jó volt az autóban és a csapaton belül, a problémákat közös erővel, nyugodtan tudtuk kezelni. Úgy gondolom, kiegyensúlyozottan autóztunk a hétvégén, és a jövőben az együttműködésünk még eredményesebb is lehet - az autó is kinövi majd a gyerekproblémáit, és mi is futamról futamra egyre jobban össze fogunk szokni.

Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Betonútépítő Zrt.; Absolut Hostess Kft.; Confidenza Csapágyszolgálat; Gulf; Unifilter Kft.; Schönherz Informatikai Stúdió Kft.; Heves Cleaning Kft.; Színesfém Felvásárlás Pásztó PI-AT Metál Kft.; BM KOMP kompresszortechnika; Eftech Kft.;
Max-Transport Bt.; Dynamic Út Kft.; Bolyki Terra Kft.; Euroll Hungária Kft.; Honor Trans-Sped Kft.; Tiszta Víz Üzletház; Pápai Beton Kft.; Salgó polctervező; Suták Krisztián Építési Vállalkozó; Balassa Security Kft.


Legfrissebb cikkek