Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

Összesen nyolc gyorsasági kilométer jutott a Sajtós - Marcsa párosnak a 49. Mecsek Rallye-n, mert a Trefort pusztai szakaszon a cél előtt hat kanyarral becsúsztak egy jobbosban. Igaz az autó nem sérült meg, de olyan mélyre estek be a fákkal teli szakadékba, hogy onnan csak a verseny végén csörlőzéssel tudták kiszedni, így a verseny feladására kényszerültek.

Sajtós Dénes: - Ideje korán véget ért a versenyünk az új autóval, mert az egyik kanyarban becsúsztunk egy nyolc méter mély szakadékba, pedig nem sok híja volt, hogy befejezzük a szakaszt. Nyolc kilométert tudtunk menni, de azt nagyon élveztük, mert szenzációs volt az autó, viszont az ominózus kanyarban az aszfalt váltáson ráléptem a fékre, és olyan volt mintha jégpályán lennénk. Ha a verseny előtt megkérdezi valaki, mire számítok a csúszós úton, akkor sok jót nem mondtam volna neki, de a tapasztalat megmutatta, semmi okom az aggodalomra, nagyon jól viselkedik az autó ilyen körülmények között is. Utólag belegondolva el is döntöttük, hogy másfajta itinert kell írnunk ezentúl, és bele kell írni az aszfalt váltásokat is. A régi autóknál ezeknek nem voltak jelentőségei ehhez az autóhoz képest, mert nagyon csúszkáltak. Az autó szerencsénkre megúszta a beesést, és nagyon kevés kár keletkezett benne.

A gyorsasági szakasz belső felvétele:

- Méterről méterre egyre jobban éreztem az autót és a beugró navigátorommal is nagyon jól ment az összeszokás, akit az egyesületen belülről ajánlottak. Minden úgy volt, ahogy mondták, hiszen tökéletesen tette a dolgát.

- Ez a verseny amúgy is tét nélküli volt számunkra, csak is kizárólag a jövő évre teszteltünk, hiszen már korábban megnyertük a Rallye 2-es bajnokság P13-as kategóriáját, amiért szeretnék köszönetet mondani a partnereinknek, és az egész csapatnak, hiszen nélkülük ez nem valósulhatott volna meg. Mindig odatették magukat, a szombathelyi borulás után is, egy szerviz idő alatt talpra állították az autót, és az ott megszerzett pontok is nagyban hozzájárultak, hogy meg legyen a bajnoki cím.

- Az idei évre befejeztük a versenyzést, ha csak valami csoda nem történik. A jövő évre koncentrálunk, ahol ezzel az autóval támadunk az A7-es és az abszolút Rallye 2-es bajnoki címért.

151022 sajtos n 2

- Még az autóról annyit szeretnék elmondani, hogy sokszor lehetett szóbeszédeket hallani, hogy nem jó autót veszünk meg, de ez nem igaz. A Grámán Andriséktól egy szenzációs autót tudtunk elhozni, ami mindenben olyan, ahogyan azt megígérték és ez egy nagyon gyors autó. Ritkán történik ilyen az életben, hogy valóban olyan autót vásárol az ember, mint amit az eladó elmond róla.

Köszönjük Partnereinknek: Mirelit Mirsa Zrt., Balogh Szerviz-Trans Kft., Meda-Press Kft., Jégszilánk, Zeljenka, Prior, GPsped Kft., Kozák-Ker Kft., Gulf, Local Design Kft., Alox Kft., Bátori Kert-Plusz, Lajkó Tibor fényező, Honda Gyuri, Honda Heart Club, Röplap Bt., Wave COM, Gamma Modul Kft., Honda Thunder, Flaute, Bervent, Selmeczi és Tsa Mérnöki Kft., KBT Dekor Hungary Kft., Galvox Felületkezelő Kft., Miklós-Inter Bt., Mega LKW Kft., Twolex Kft., PSL Hungary Kft., Hardox CNC Kft., Kereken-Pálya Kft., BG Transport Hungary Kft.


Legfrissebb cikkek