Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

Felemás hétvégét zártak a Korda Racing versenyzői a Baranya Kupán, hiszen Balics Ákos élete első Rallye2-es versenyét a dobogó második fokán zárta, ifjabb Vizelli Károly és Régi Péter azonban ezúttal nem látta meg a célt. Nagy csapattal, összesen négy autóval képviseltette magát a Korda Racing az Országos Rallye2-es Bajnokság augusztusi, komlói állomásán. A három junior pároshoz, az ifjabb Vizelli Károly – Nagy Péter (Lada VFTS), a Régi Péter – Ferenczi László (Citroen C2R2 Max) és Borsfai Dávod oldalán debütáló Balics Ákos mellett előfutóként rajthoz állt a Sághy László és Sághy Zoltán is, akik ezúttal önmaguk és a népes közönség szórakoztatását helyezték előtérbe az EVO IX-es Mitsubishivel.

ifj. Vizelli Károly/Nagy Péter: Csalódottan tértünk haza Baranyából, ami a hétvége történései után nem meglepő. Nagyon készültünk a versenyre, visszatértünk a kék autónkhoz, úgyhogy bíztunk egy jó szereplésben. A prológot rettenetesen élveztük, rengeteg néző előtt adtuk meg a hétvége alap hangulatát. Vasárnap aztán elkezdődött az igazi összecsapás. Egy kis esőnek örültünk volna, mert így még izgalmasabb lett volna a dolog. Az első két szakaszon tapogatóztunk, nem igazán éreztük az utat és a kocsit. Gyorsulni szerettünk volna magunkhoz képest, de sajnos etapon kiesett a jobb hátsó kerekünk. Mint utóbb kiderült, a tőcsavarok eltörtek és emiatt esett ki a kerék. Óriási szerencsénkre mindez etapon történt, nem pedig bent a gyorsaságin, mert akkor lehet, hogy jelenetős anyagi kár keletkezett volna. Különösen bosszantó volt emiatt kiállni, mivel a fiúk már ott a szervizparkban rendbe hozták az autót. Csalódottak vagyunk, de már nem tehetünk semmit. A Kassa Rally nekünk ki marad, de a Mecsek Rallyn megpróbáljuk méltóképpen befejezni az idei szezont.


Régi Péter/Ferenczi László: Izgatottan vártuk a Baranya Kupát, mivel a Suzukit elhagyva a Korda Racing Citroen C2 R2 Max-szával neveztünk a Komlói versenyre. A futam előtti napok rendkívül lassan teltek, míg végül elérkezett a pénteki nap, amikor is először merészkedtünk a Citroenbe. A teszt hasznosnak bizonyult, mert legalább volt némi fogalmam az autóról, és nem az első gyorsaságin kellett megismerkednünk. A futam sajnos nem tartott sokáig, mivel rögtön az első, nyárásvölgyi gyorsaságin porszem került a gépezetbe és az út mellett kötöttünk ki. A kocsit visszavittük a szervizparkba, ahol a srácok újra menetkésszé varázsolták. A következő kört ismerkedési céllal még teljesítettük, de aztán úgy döntöttünk, leadjuk a menetlevelet, mert nem volt értelme koptatni az autót. Csalódottak vagyunk, mert szerettünk volna célba érni, de nem sikerült. Köszönet a lehetőségért és az autóért Korda Eriknek, valamint a Lazaracing-nek, hogy ilyen profi szervizt kaptunk tőlük a Baranya Kupára.

Balics Ákos/Borsfai Dávid: Talán még most sem tértünk magunkhoz, úgy érezzük, mintha egy álomba csöppentünk volna az elmúlt hétvégén, de ne szaladjunk ennyire előre! A hivatalos teszten sajnos csak nézőként tudtunk részt venni, de már az is elég volt, ahhoz, hogy felvegyük a verseny ritmusát és ráhangolódhassunk az előttünk álló feladatokra. Dávid könnyebb helyzetben volt, hiszen ő már ismerte a csapatot és azt a profizmust, ahogy a fiúk dolgoznak. Nekem több feladattal is meg kellet küzdenem mindamellett, hogy próbáltam beilleszkedni a csapatba. Életem első Rallye2-es versenye egy olyan autóval, amivel előtte még 1 métert sem mentem. A mecseki pályákon sem autóztam még versenytempóban így a pályabejárás során igyekeztünk minél alaposabban feldolgozni őket. A taktikánk az volt, hogy folyamatosan gyorsulva építjük fel a hétvégénket. Azt már első szakasz után éreztük, hogy megfelelő az összhang az autóban és mindezek mellett a kocsi is jól viselkedett, nagyon hamar ráéreztem az ízére. Felszabadultan autóztunk, és nagyon jól éreztük magunkat. Az utolsó szakaszra 0,7 másodperc előnnyel fordultunk és a csapat kérésének megfelelően igyekeztünk megtartani a kategóriánk 2. helyét. Nagyon tetszett ez a gyorsasági mindkettőnknek és sikerült jó tempóban lekergetnünk az Ignist ami az N-csoport 3. és az N2-es kategória 2. helyét jelentette a számunkra. Ezzel a végkifejlettel abszolút nem számoltunk, még most se nagyon ocsúdtunk fel ebből az álomszerű hétvégéből. Köszönettel tartozunk Korda Eriknek minden támogatásért, hiszen az ő segítsége nélkül még Komlóig sem juthattunk volna el. Külön köszönet illeti Lazaracinget, hiszen egy nagyon jól felkészített autót hoztak nekünk a hétvégére és nagyon sok jó tanácsot kaptunk a srácoktól. Reméljük, a Mecsek Rally-n újra rajthoz állhatunk!

http://facebook.com/kordaracing
http://www.kordaracing.hu
http://youtube.com/kordaracing

A Korda Racing együttműködő partnerei: A-HÍD Építő zRt., Hídépítő zRt., Novomatic, Bomba! Energy Drink, ENEOS Motorolaj - Szakál-Met-Al Kft., Metrober Kft, HERTZ - Mercur Rent a Car Kft, Alabárdos Étterem, G-Roby, Frimedia Kft, Garmin,  Szerszámbróker Kft, Surgi Care Kft, BHS Medical, Music Engine Kft, Variocommerce Kft, VitaPlus Kft, Noa-Ép Kft, NOA Nemzetközi Előállító Kft, MNR Fémmegmunkáló és Szolgáltató Kft, GGK Gulyás Gépgyártó és Kereskedelmi Kft., Alexovics Kft, Auto-Szoft Kft, K-P-K TransCoop, BDA Trans Kft, Lánchíd 19 Hotel, BWS Belső Tér Kft, Credit-cash Faktoring és Pénzügyi ZRt, Gordius Kft, RAORG Translog Kft, Sinus-Networks Kft, Schnell Autó Kft, Tibuktu Bt, PP Média Kft, Verbis Kereskedő és Szolgáltató Kft, VIWA Vitaminvíz, Stefani Hungária Kft, Iramko Vezérléstechnika Kft, Iramko Trade Kft, TrailerMax Kft, Bialabok Alexandra


Legfrissebb cikkek