Felemás hétvégét zártak a Korda Racing versenyzői a Baranya Kupán, hiszen Balics Ákos élete első Rallye2-es versenyét a dobogó második fokán zárta, ifjabb Vizelli Károly és Régi Péter azonban ezúttal nem látta meg a célt. Nagy csapattal, összesen négy autóval képviseltette magát a Korda Racing az Országos Rallye2-es Bajnokság augusztusi, komlói állomásán. A három junior pároshoz, az ifjabb Vizelli Károly – Nagy Péter (Lada VFTS), a Régi Péter – Ferenczi László (Citroen C2R2 Max) és Borsfai Dávod oldalán debütáló Balics Ákos mellett előfutóként rajthoz állt a Sághy László és Sághy Zoltán is, akik ezúttal önmaguk és a népes közönség szórakoztatását helyezték előtérbe az EVO IX-es Mitsubishivel.
ifj. Vizelli Károly/Nagy Péter: Csalódottan tértünk haza Baranyából, ami a hétvége történései után nem meglepő. Nagyon készültünk a versenyre, visszatértünk a kék autónkhoz, úgyhogy bíztunk egy jó szereplésben. A prológot rettenetesen élveztük, rengeteg néző előtt adtuk meg a hétvége alap hangulatát. Vasárnap aztán elkezdődött az igazi összecsapás. Egy kis esőnek örültünk volna, mert így még izgalmasabb lett volna a dolog. Az első két szakaszon tapogatóztunk, nem igazán éreztük az utat és a kocsit. Gyorsulni szerettünk volna magunkhoz képest, de sajnos etapon kiesett a jobb hátsó kerekünk. Mint utóbb kiderült, a tőcsavarok eltörtek és emiatt esett ki a kerék. Óriási szerencsénkre mindez etapon történt, nem pedig bent a gyorsaságin, mert akkor lehet, hogy jelenetős anyagi kár keletkezett volna. Különösen bosszantó volt emiatt kiállni, mivel a fiúk már ott a szervizparkban rendbe hozták az autót. Csalódottak vagyunk, de már nem tehetünk semmit. A Kassa Rally nekünk ki marad, de a Mecsek Rallyn megpróbáljuk méltóképpen befejezni az idei szezont.
Régi Péter/Ferenczi László: Izgatottan vártuk a Baranya Kupát, mivel a Suzukit elhagyva a Korda Racing Citroen C2 R2 Max-szával neveztünk a Komlói versenyre. A futam előtti napok rendkívül lassan teltek, míg végül elérkezett a pénteki nap, amikor is először merészkedtünk a Citroenbe. A teszt hasznosnak bizonyult, mert legalább volt némi fogalmam az autóról, és nem az első gyorsaságin kellett megismerkednünk. A futam sajnos nem tartott sokáig, mivel rögtön az első, nyárásvölgyi gyorsaságin porszem került a gépezetbe és az út mellett kötöttünk ki. A kocsit visszavittük a szervizparkba, ahol a srácok újra menetkésszé varázsolták. A következő kört ismerkedési céllal még teljesítettük, de aztán úgy döntöttünk, leadjuk a menetlevelet, mert nem volt értelme koptatni az autót. Csalódottak vagyunk, mert szerettünk volna célba érni, de nem sikerült. Köszönet a lehetőségért és az autóért Korda Eriknek, valamint a Lazaracing-nek, hogy ilyen profi szervizt kaptunk tőlük a Baranya Kupára.
Balics Ákos/Borsfai Dávid: Talán még most sem tértünk magunkhoz, úgy érezzük, mintha egy álomba csöppentünk volna az elmúlt hétvégén, de ne szaladjunk ennyire előre! A hivatalos teszten sajnos csak nézőként tudtunk részt venni, de már az is elég volt, ahhoz, hogy felvegyük a verseny ritmusát és ráhangolódhassunk az előttünk álló feladatokra. Dávid könnyebb helyzetben volt, hiszen ő már ismerte a csapatot és azt a profizmust, ahogy a fiúk dolgoznak. Nekem több feladattal is meg kellet küzdenem mindamellett, hogy próbáltam beilleszkedni a csapatba. Életem első Rallye2-es versenye egy olyan autóval, amivel előtte még 1 métert sem mentem. A mecseki pályákon sem autóztam még versenytempóban így a pályabejárás során igyekeztünk minél alaposabban feldolgozni őket. A taktikánk az volt, hogy folyamatosan gyorsulva építjük fel a hétvégénket. Azt már első szakasz után éreztük, hogy megfelelő az összhang az autóban és mindezek mellett a kocsi is jól viselkedett, nagyon hamar ráéreztem az ízére. Felszabadultan autóztunk, és nagyon jól éreztük magunkat. Az utolsó szakaszra 0,7 másodperc előnnyel fordultunk és a csapat kérésének megfelelően igyekeztünk megtartani a kategóriánk 2. helyét. Nagyon tetszett ez a gyorsasági mindkettőnknek és sikerült jó tempóban lekergetnünk az Ignist ami az N-csoport 3. és az N2-es kategória 2. helyét jelentette a számunkra. Ezzel a végkifejlettel abszolút nem számoltunk, még most se nagyon ocsúdtunk fel ebből az álomszerű hétvégéből. Köszönettel tartozunk Korda Eriknek minden támogatásért, hiszen az ő segítsége nélkül még Komlóig sem juthattunk volna el. Külön köszönet illeti Lazaracinget, hiszen egy nagyon jól felkészített autót hoztak nekünk a hétvégére és nagyon sok jó tanácsot kaptunk a srácoktól. Reméljük, a Mecsek Rally-n újra rajthoz állhatunk!
http://facebook.com/kordaracing
http://www.kordaracing.hu
http://youtube.com/kordaracing
A Korda Racing együttműködő partnerei: A-HÍD Építő zRt., Hídépítő zRt., Novomatic, Bomba! Energy Drink, ENEOS Motorolaj - Szakál-Met-Al Kft., Metrober Kft, HERTZ - Mercur Rent a Car Kft, Alabárdos Étterem, G-Roby, Frimedia Kft, Garmin, Szerszámbróker Kft, Surgi Care Kft, BHS Medical, Music Engine Kft, Variocommerce Kft, VitaPlus Kft, Noa-Ép Kft, NOA Nemzetközi Előállító Kft, MNR Fémmegmunkáló és Szolgáltató Kft, GGK Gulyás Gépgyártó és Kereskedelmi Kft., Alexovics Kft, Auto-Szoft Kft, K-P-K TransCoop, BDA Trans Kft, Lánchíd 19 Hotel, BWS Belső Tér Kft, Credit-cash Faktoring és Pénzügyi ZRt, Gordius Kft, RAORG Translog Kft, Sinus-Networks Kft, Schnell Autó Kft, Tibuktu Bt, PP Média Kft, Verbis Kereskedő és Szolgáltató Kft, VIWA Vitaminvíz, Stefani Hungária Kft, Iramko Vezérléstechnika Kft, Iramko Trade Kft, TrailerMax Kft, Bialabok Alexandra