Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

Kalandos hétvégében volt része a Sajtós Dénes, Diósi János duónak a Rallye2-es Bajnokság idei negyedik versenyén a Székesfehérvár Rallye-n, ahol szombaton és vasárnap is a hőség mellett a technikai problémákkal is meg kellett küzdeniük.

Ritkaság számba megy, amikor már a pályabejáráson elszegődik az ember mellől a szerencse. Így történt ez most a Sajtós - Diósi párossal, akik alatt megállt a pályabejárós kocsi, és addig nem tudtak semmit tenni, míg a szerviz meg nem érkezett a csere autóval.

„A Csákberényi gyorsasági elején megszorult a Seat adagolójában a tengely, és ez lefogazta a vezérműszíjat, így várnunk kellett, hogy a csapat hozzon nekünk egy másik autót, amivel folytathatjuk a pályabejárást” - kezdte a beszélgetést Sajtós Dénes.

A versenynapot ez a probléma nem befolyásolta, a srácok egy másik autóval sikeresen letréningeztek, majd várták a vasárnapi rajtot. Jól is kezdődött minden, egészen a harmadik gyorsasági szakaszig, csak a futómű beállításra lehetett panaszuk. Itt viszont sikerült becsúszniuk az árokba, ahonnan a nézőknek is két perc kellett, hogy kiszedjék őket.

150616 sajtos n 2

„Hibáztam, gyakorlatilag rosszul írattam fel a kanyar sebességi fokozatát” - mondta Dénes, majd folytatta: "Nem gondoltam, hogy ennyire fog csúszni ez a kanyar, és próbáltam tempósan elfordulni. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy jó sok néző volt ott. Kiszedtek, mentünk tovább, és még a kategória vezető helyünk sem forgott veszélyben.”

Szerencsére az árokba eséstől nem sérült meg semmi az autón, viszont a váltó elkezdett rakoncátlankodni. Eleinte csak dobálta a sebességet, később a hangja is megjött, pedig már csak egy gyorsasági lett volna hátra.

„Az utolsó szakasz előtti gyűjtőbe érkeztünk meg, amikor már nagyon hangos volt a váltónk. Több mint másfél perccel vezettük a kategóriát, de így sem mertük megkockáztatni, hogy össze akadjon és szétrobbanjon a váltóház, és inkább feladtuk a versenyt. Az elmúlt években több technikai problémánk volt, így nem csalódás, hogy nem sikerült befejeznünk a versenyt” - mondta mosolyogva Dénes.

A pályák tekintetében rendben volt minden, tetszettek is a srácoknak, viszont egy dolog náluk is kicsapta a biztosítékot.

„Jó verseny volt, jó pályákkal, de egy dolog van, amin nem tudunk elmenni szó nélkül. A legnehezebb pályán 50 km/h volt a megengedett pályabejárási sebesség, és itt a versenyen 180-nal is lehetett száguldozni. Legalább a közúti szabályokat kellene engedélyezni, mert ez nem a VB, itt az emberekben nincs annyi kilométer, hogy ötvennel írjanak fel egy olyan pályát, ami nagyon nehéz és technikás, és a versenyen a háromszorosával kell rajta menni” - zárta a beszélgetést Sajtós Dénes.

A csapat a P13-as kategóriában, 17 pontos előnnyel várja a következő versenyt, ami egy hónap múlva a Veszprém Rallye-n ismételten murván folytatódik majd.

Köszönjük Partnereinknek: Mirelit Mirsa Zrt., Balogh Szerviz-Trans Kft., Meda-Press Kft., Jégszilánk, Zeljenka, Prior, GPsped Kft., Kozák-Ker Kft., Gulf, Local Design Kft., Alox Kft., Bátori Kert-Plusz, Lajkó Tibor fényező, Honda Gyuri, Honda Heart Club, Röplap Bt., Wave COM, Gamma Modul Kft., Honda Thunder, Flaute, Bervent, Selmeczi és Tsa Mérnöki Kft., KBT Dekor Hungary Kft., Galvox Felületkezelő Kft., Miklós-Inter Bt., Mega LKW Kft., Twolex Kft., PSL Hungary Kft., Hardox CNC Kft., Kereken-Pálya Kft., BG Transport Hungary Kft.


Legfrissebb cikkek