A Waldviertel Rallye versenykiírás tervezetét a tegnapi napon kaptam meg. Ez azt jelenti, hogy 11 nap késben van a rendezvény! (határideje okt.2. volt).
A kiírás tervezet számtalan ponton eltér a 2014-es RVSZ-től. A rendező eddig semmilyen felmentést nem kért a RVSZ-től való eltéréshez.
Az előzetes egyeztetések során rengeteg kérdésben próbáltam egyeztetni a rendezővel, amelyekre a versenykiírás tervezettől eltérő válaszokat kaptam.
Néhány problémás kérdés példaként:
- GPS alkalmazása,
- gyorshajtás szankcionálása (a tervezet a szigorúbb FIA előírásokat követné)
- kötelező reklámok RVSZ-től eltérő, nagyobb felülete,
- az RVSZ-től eltérő, jóval kisebb szervizterületek,
- a rendező E jelű lámpasort ír elő,
- RVSZ-től eltérő talajminőség arány („GH Staar-Wolfshoferamt”:12,885km murva + 11,436km aszfalt. Ezt a verseny folyamán két alkalommal kell teljesíteni.)
- nevezési díj Euróban, nem tisztázott, hogy az osztrák vagy a magyar rendező igazolja bizonylattal, (bruttó/nettó?) nem lehet banki átutalással teljesíteni ..stb.
Azt gondolom a problémás pontokban sikerülhet megegyezésre jutnunk a rendezővel, azonban a rendező eddig még nem kért pályainspekciót, és továbbra sem kaptam meg az ORB futamra vonatkozó magyar nyelvű előzetes biztonsági tervet, valamint a Biztonsági Bizottság jóváhagyását. (ezek határideje október 2. volt!)
Bízva abban, hogy a rendező szándéka komoly a verseny megrendezését illetően, továbbra is folytatom az egyeztetést Markó Úrral, ennek fejleményeiről természetesen tájékoztatni foglak Titeket.
Sportbaráti Üdvözlettel
Pénzes Zsolt
RSB vezető