Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

Domonkos Lacival beszélgettünk a múltról és a jövőről.

2014-ben az volt a terv, hogy versenyzel, és bérbe adsz, ebből mondhatjuk csak a második dolog jött létre. Miért?

- A tavalyi évben a mindenképp a saját autómmal akartam versenyezni, mert azzal mégis csak más érzés menni, viszont az autó csak a szezon második felére készült el. Mentem vele gyorsan egy sprintet, egy Baranya Kupát, utána pedig már Molnár István jött, akivel három versenyre állapodtunk meg a tavalyi évben.
Még indultam volna a Budapest Rally-n, ez azonban sajnos elmaradt. Sebaj gondoltuk, majd megyünk Pécsen, de ennek meg számunkra vállalhatatlan volt az időbeosztása.

150216 domi n 2

Háromszor ültél versenyautóban, amiből egy egyik alkalom nem is verseny volt. Hiányzik a versenyzés, vagy teljesen leköt a munka?

- Persze, hogy hiányzik a versenyzés, teljesen kikapcsol mással nem összehasonlítható érzés. Az is igaz, hogy a cégemmel is nagyon sikeres évet zártunk, sokszor nem is tudom, hogy oldottam volna meg a versenyhétvégékre való felkészülést.

A Mátra Rallysprinten másfél év után ülhettél be az EVO VI-osba. Gyorsan összeszoktál az autóval?

- Igen, hamar visszajöttek az emlékek, csak persze először lassúak voltunk még egy kicsit.

150216 domi n 4

Aztán jött a Baranya Kupa, ahol abszolútban ötödikek lettetek és megnyertétek a kategóriátokat. Ez a verseny nem hozta meg a kedved?

- Na itt már néha jól is mentünk, főleg azon a pályán, amit ismertem. Jó érzés volt ismét csatázni a többiekkel, nem rajtam múlt, hogy több Rallye 2-es versenyen nem indultunk.

A Budapest Rallye lett volna a következő, ami neked hazai pálya...

- Igen ezt nagyon vártuk, szerintem szüksége lenne a fővárosnak erre a rendezvényre. Emlékszem a régi rakparti prológokra, ahol fantasztikus volt a hangulat. Remélem visszakerül még ez a verseny a rallye vérkeringésbe.

150216 domi n 5

Az autód innentől egész évben bérben volt, és mondhatjuk nagyon jól vizsgázott... Hogy jött, és hogy áll ez a kapcsolat?

- Istvánnal régebb óta ismerjük egymást, még kategóriatársakként küzdöttünk egymás ellen Rali-Túrában. Azon kevés emberek egyike akinek kiadnám az autómat. Úgy gondolom, hogy azon ritka együttműködések egyike, amikor mind a két fél elégedett. Az autó teljesítményére sem lehet panasz idén öt versenyen indultunk vele ennek eredménye három első és két második hely, persze itt ki kell emelni az emberi tényezőt is, hiszen Bosch Péter háttérmunkája nélkül nem működne a dolog. A mostani mezőnyben az egyik legerősebb Mitsubishi.

Az EVO VI-os mellett, jól gondolom, hogy csapat szinten nem volt egy jó évetek?

- Igen, bár azért sokan cserélnének velünk. Arielnek voltak műszaki problémái az idei évben, de idén ő is Mitsubishi-re vált, ami azért egy kiforrottabb technika.

Mint minden évben, a tavalyiban is nagyon vártátok az Élményosztó napot, de ez is elmaradt...

- Igen ez egy szuper jó rendezvény, ami nagyon jó lehetőség a szponzoraink, barátaink biztonságos autóztatására. Nagyon sajnáltuk, hogy elmaradt, de egy kicsit az Euroringen kárpótoltuk magunkat.

150216 domi n 3

Mi a terv 2015-ben?

- Ha lenne RVSZ, a mi helyzetünk is könnyebb lenne, így én még gondolkodom, hogy Rally2-ben menjünk vagy inkább kevesebb versenyen az ORB-ben. Ez nagyban függ a szabályoktól, amit sajnos már megint nem lehet még februárban sem tudni, ami nem könnyíti meg a versenyzők helyzetét sem.

Kinek szeretnéd megköszönni a 2014-es évet?

- Támogatóinknak akik a tavalyi évben is mellettünk álltak: Garmin, Gulf, Hungaromarket, Szidó Trade, Dr. Marcus, Spedimex.

Köszönöm!


Legfrissebb cikkek